SPRAY DLA DZIECI SPF50+ zapewnia optymalną ochronę przed promieniowaniem UV dla wrażliwej skóry dzieci. Czytaj więcej »
SPRAY DLA DZIECI SPF50+ zapewnia optymalną ochronę przed promieniowaniem UV dla wrażliwej skóry dzieci. Czytaj więcej »
Drogerie dm Polska ruszają z kolejną odsłoną kampanii „Wiosenne porządki”, do której dołączyła Anna Bardowska. Dotychczas związana z marką jako influencerka, teraz staje się twarzą działań promujących niemieckie produkty Denkmit i Profissimo – skuteczne, przystępne cenowo i niezbędne w każdej wiosennej metamorfozie domu. Kampania potrwa do 17 kwietnia i obejmie... Czytaj więcej »
Linia Japanese Rituals od Tesori d’Oriente to wyjątkowa kolekcja aromatycznych produktów body & home, inspirowana japońską tradycją pielęgnacyjną. Czytaj więcej »
Marka KRET wprowadziła do linii Biel Higiena dwa silnie działające żele do WC. Produkty zapewniają toalecie higieniczną czystość – zabijają 99,9% bakterii, wirusów i grzybów. Działają kompleksowo, także nad i pod powierzchnią wody. Czytaj więcej »
Marka OnlyBio przygotowała prawdziwą ucztę kolorystyczną. Czytaj więcej »
Papier toaletowy Velvet COMFORT 200 listków, 10 rolek to idealne połączenie komfortu i wydajności. Czytaj więcej »
Attis Soft to dwa nowe rodzaje mydła w płynie: Almond & Milk oraz Cherry Blossom. Mydła te są uzupełnieniem serii owocowej. Czytaj więcej »
Ultra Color to linia, która pozwala na doskonałą pielęgnację oraz podkreśla i przedłuża wyrazistość odcienia na włosach farbowanych i rozjaśnianych. Czytaj więcej »
Drogeria dm rozpoczyna kampanię „Wiosenne porządki”, która potrwa przez cały marzec. Celem akcji jest budowanie wizerunku dm jako miejsca, które oferuje klientom nie tylko szeroki wybór produktów, ale także korzystne rozwiązania zakupowe. Wiosna to czas, gdy z nową energią zabieramy się za odświeżanie naszych domów – a dzięki kuponom w aplikacji dm, sięgającym nawet 20%,... Czytaj więcej »
Wiosenne i przedświąteczne porządki to tradycja, która od lat wpisuje się w kalendarz wielu gospodarstw domowych. Wraz z nadejściem cieplejszych dni i zbliżającymi się świętami wielkanocnymi konsumenci podejmują się gruntownego sprzątania swoich domów, mieszkań oraz przestrzeni użytkowych. To czas intensywnych przygotowań, w których kluczową rolę odgrywają odpowiednio... Czytaj więcej »
Jak najlepiej zatroszczyć się o swoje zdrowie i piękny wygląd na co dzień? Z pomocą ziołowych herbatek oraz naturalnych kosmetyków. Warto zaufać mocy ziół i każdego dnia wspierać swój dobrostan, aby dbać o jak najlepsze samopoczucie każdego dnia. Doskonale wie o tym marka Herbapol, która od lat stawia na składniki prosto z natury – zarówno w herbatkach, jak i w produktach... Czytaj więcej »
Nowa linia pieluszek Lupilu Skin Care powstała z myślą o ochronie i komforcie najmłodszych, zapewniając im miękkość, suchość i bezpieczeństwo każdego dnia. Ponadto opakowania pieluszek są papierowe, co ogranicza zużycie plastiku i sprzyja ochronie środowiska. Czytaj więcej »
Już od 3 marca w sklepach Lidl Polska pojawia się wyjątkowa oferta kosmetyków, które pozwolą celebrować Dzień Kobiet w najlepszy możliwy sposób – dbając o siebie i swoje potrzeby. Czytaj więcej »
Jednym kliknięciem można zagęścić przerzedzone włosy, pozbyć się nieestetycznych odrostów czy siwych pasemek. A to wszystko bez upiększających filtrów. Wystarczy Joanna Hair Retouch, czyli nowy spray do retuszu odrostów, siwych i przerzedzonych włosów. Czytaj więcej »
Velvet, wiodąca marka w kategorii papierowych produktów higienicznych, wprowadziła na rynek linię chusteczek w pudełkach: Velvet Art., z obrazami współczesnego twórcy. Czytaj więcej »
14 lutego firma Gold Drop rozpoczyna kampanię promującą serię płynów i żeli do prania pod marką Booster. Emisja spotu kinowego będzie wyświetlana we wszystkich kinach sieci KINADS i będzie realizowane przy pasmach filmów kobiecych, a wystartujemy m.in. przy firmie „Bridget Jones: Szalejąc za facetem” Czytaj więcej »
Attis Soft to dwa nowe rodzaje mydełka w płynie: Almond & Milk oraz Cherry Blossom. Czytaj więcej »
Mieszkańcy Kostrzyna nad Odrą zyskali nową ulubioną drogerię. dm - jedna z najpopularniejszych sieci w Europie otworzyła swój pierwszy w mieście sklep. Na klientów czeka 15% rabat powitalny, szereg niespodzianek i prezenty dla całych rodzin. Dodatkowo odwiedzający będą mogli skorzystać z kuponów rabatowych dostępnych w aplikacji Mój dm. Czytaj więcej »
Marka Velvet, lider na rynku higieny papierowej w Polsce oferujący szerokie portfolio produktów codziennego użytku, takich jak chusteczki higieniczne i chusteczki uniwersalne, zwróciła się z propozycją współpracy do Pawła Kowalewskiego – cenionego współczesnego twórcy i jednego z założycieli legendarnego artystycznego kolektywu Gruppa. Czytaj więcej »
Marka SIDOLUX wprowadziła niezawodny duet produktów do zadań specjalnych. Czytaj więcej »
Zmieniające się potrzeby i zainteresowania konsumentów sprawiają, że trendy na rynku chemii gospodarczej ciągle ewoluują. Polacy nie zwracają uwagi wyłącznie na cenę czy skuteczność produktu, ale także na jego skład, ekologiczność, a nawet opakowanie. Jakie trendy w chemii gospodarczej będą dominować w 2025 roku? Czytaj więcej »
Drogerie dm przyspieszają, by zgodnie z zapowiedzią na koniec roku mieć 50 sklepów w całym kraju. Już jutro o godzinie 10:00 kolejna pojawi się w Warszawie, przy ul. Głębockiej 15 w Centrum Handlowym Targówek. Będzie to największa dotychczas drogeria dm w Polsce. Z tej okazji na klientów czekają kupony rabatowe, mini prezenty, poczęstunek z produktów własnych dmBio i atrakcje... Czytaj więcej »
Święta Bożego Narodzenia tuż za rogiem, a wraz z nimi dylemat, który dotyka wielu z nas - jaki prezent sprawi, że bliska osoba poczuje się wyjątkowo? Badanie preferencji konsumenckich Polek ze społeczności kosmetycznej pokazuje, że niemal 90% kobiet cieszy się z otrzymania prezentu kosmetycznego. Na jakie konkretnie aspekty zwracają uwagę? Do jakiej kategorii powinien należeć... Czytaj więcej »
Coraz więcej badań dowodzi, że multiskaning wcale nam nie służy i nie sprawia, że działamy skuteczniej. Skupiając się na jednym zadaniu, wkładamy w nie całą energię i szybciej rozwiązujemy problem. Ta zasada dotyczy również kosmetyków, czego najlepszym przykładem jest nowa, Bombowa seria do pielęgnacji włosów Joanna, w której każda linia produktów nasycona jest jednym... Czytaj więcej »
Drogeria dm otworzyła swoje progi dla mieszkańców Skawiny. Dla klientów przygotowano 15% rabat powitalny i prezenty dla całych rodzin. Jest to już 44 sklep w Polsce i 11. w Małopolsce. Czytaj więcej »
Jedna z najpopularniejszych drogerii w Europie debiutuje w Koziegłowach. Już w najbliższy czwartek, 21 listopada o godzinie 9:00 przy ul. Gdyńskiej 32 drogeria dm otworzy swój pierwszy sklep w mieście. Dla klientów przygotowano 15% rabat powitalny, prezenty, poczęstunek i atrakcje dla całych rodzin. Będzie to 6. drogeria w województwie wielkopolskim i 43 w Polsce. Czytaj więcej »
Marka Sidolux wprowadziła na rynek dwie nowości, które warto mieć w każdym domu: Odtłuszczacz oraz Odkamieniacz. Czytaj więcej »
Koncentrat do płukania Booster Aroma Gardenia. Wydajny i ekonomiczny płyn zalecany jest do płukania wszystkich rodzajów tkanin. Czytaj więcej »
Jesień to idealny czas na kulinarne eksperymenty. Zupy dyniowe, korzenne wypieki, potrawy z sezonowych warzyw – warto się nimi rozkoszować właśnie teraz. A co ze zmywaniem? Czy zabrudzenia pozostałe na naczyniach po „barwnym” gotowaniu muszą być problemem? Z pomocą PUR absolutnie nie! Płyny PUR skutecznie usuwają nawet najbardziej uporczywy tłuszcz, przywracając czystość i... Czytaj więcej »
Krakowska drogeria dm mieszcząca się na os. Na Lotnisku 3 organizuje tzw. “Akcję Kasjerską”, która odbędzie się już w najbliższą sobotę, 19 października w godzinach od 12:00 do 13:00. W trakcie trwania wydarzenia za kasą sklepową usiądzie i obsłuży klientów Katarzyna Konewecka-Hołój, prezes Stowarzyszenia Piękne Anioły. Cały dochód ze sprzedaży prowadzonej w tym... Czytaj więcej »
Świąteczne smaki od PROFIAleksandra Duszyńska, Specjalista ds. marketingu, Profi S.A....
Platforma Odpadowa Interzero: cyfrowa rewolucja w zarządzaniu odpadamiCyfrowa transformacja zmienia standardy w branży zarządzania...
Innowacje na ekranie – jak MediaMarkt wykorzystuje Digital Signage w handluGrażyna Faustmann, IT Project Team Manager w MediaMarkt Polska....
Bob Snail: radość, smak i prosty składCzy owocowe przekąski mogą być jednocześnie smaczne...
Rozmowa z Wiktorem Kowalskim, Head of Marketing w Dan Cake PoloniaTrzy pytania do Wiktora Kowalskiego, Head of Marketing w Dan...
Cyfrowa dojrzałość polskich firm w czasie kryzysuŻyjemy dziś w świecie permanentnej zmiany, z którą musi...
Kaufland zainwestował 235 mln zł w system kaucyjnyOd początku października w każdym sklepie sieci Kaufland...
Develey Polska otwiera nowy zakład w ŁęczycyDeveley Polska uruchomił nowy zakład produkcyjny w Łęczycy...
Carrefour wdraża nowy koncept sprzedaży lokalnych produktów na ŚwiętaCarrefour uruchomił świąteczne jarmarki lokalnych...
PINTA w zwrotnych puszkachBrowar PINTA, jako jeden z pierwszych browarów...
Kaufland z widokiem na Giewont Kaufland otworzył pierwszy market w Nowym Targu, oferując 216...
Rząd chce zakazu sprzedaży smakowych saszetek nikotynowychProjekt UD213, przewidujący m.in. zakaz sprzedaży smakowych...
Rusza nowa edycja Akademii LubellaStartuje kolejna odsłona jednego z największych programów...
Podaruj sobie i bliskim odrobinę świątecznej radości z czekoladowymi produktami od Mars W tym roku Mars zaprasza do odkrycia kultowych smaków w...
Vortumnus wprowadza nową linię przetworów - 80% owoców, bez dodatku cukruSmak, który dojrzewa z naturą...
Świąteczne ekspozycje Mionetto i Freixenet już w sklepachŚwiąteczne ekspozycje winiarskie marki Mionetto i Freixenet...
Syropy Herbapol w limitowanej edycjiOdkryj zimową przyjemność w wyjątkowych smakach...
Kultowa czekolada z "okienkiem" od ALDI z nową nazwąCzekolada „z okienkiem” marki Choceur w ALDI zmienia nazwę...
Kampania Majonezu Kieleckiego – szeroka komunikacja i wsparcie sprzedażyOkres przedświąteczny to dla kategorii majonezów jeden z...
Smak natury w sercu miasta - kampania outdoorowa VortumnusaMarka Vortumnus, wraz z premierą linii „Ogród...
Tomasz Karolak w świątecznej kampanii piwa ŁomżaOd połowy listopada trwa świąteczna kampania piwa Łomża...
Anna Mucha i Matteo Brunetti w kampanii Gellwe: humor, energia i pewność efektuGellwe rusza z największą w swojej historii kampanią 360°...
Carrefour sprzedaje viralowe słodycze za ułamek cenyCarrefour rusza z kolejną edycją popularnej akcji „koszyk...